Servis

Profitujte z portfolia poradenských a servisních služeb

Od technické hotline  a individuálních servisních smluv, přes efektivní servisní zásah na místě a dodávku originálních náhradních dílů a spotřebního materiálu, až po služby preventivní údržby.

TECHNICKÁ HOTLINE

SERVISNÍ SMLOUVY

BEZPEČNOST A ŠKOLENÍ

Servisní smlouvy

Servisní smlouvy představují dlouhodobou komplexní péči o Vaše zařízení. Ať už potřebujete garanci technické podpory, nepřetržitou pohotovostní dobu, preventivní údržbu, optimální reakční a dojezdové doby nebo náhradní díly či spotřební materiál, jednotlivé servisní balíčky jsou navrženy na míru Vám.

Servis na místě

Klademe velký důraz na optimální dojezdové časy a odstranění vzniklých závad bez zbytečného odkladu. Od instalace a uvedení do provozu, přes havarijní zásah a výměnu náhradních dílů, až po preventivní prohlídky. Pomocí chytrých brýlí s rozšířenou realitou můžeme garantovat rychlejší diagnostiku a snížení celkových nákladů na servis.

Technická hotline

Kompletní technické poradenství dostupné až 24/7. Prostřednictvím této služby rovněž přijímáme požadavky na havarijní výjezd servisního technika, ať už v rámci garantované reakční a dojezdové doby na základě podmínek stanovených v individuální servisní smlouvě.

Laserová bezpečnost a školení

Nabízíme školení pro splnění všech legislativních povinností pro bezpečnou práci s lasery, zejména s ohledem na zdraví zaměstnanců. Posoudíme rizika Vašeho pracoviště a doporučíme ochranné a bezpečnostní prvky v souladu s evropskými standardizovanými normami.